BRA-MASK.. صدرية تتحول إلى قناع غاز


Held Thursday Awards Ceremony, "AG Nobel" nineteenth Theater Harvard University, and included a list of winners who made people turn to vest a gas mask, and people have found that cows with names produces a greater quantity of milk.
The newspaper quoted "Los Angeles Times," that among the honorees this year was Dr. Donald Langer, who won the "Nobel AG" medicine after the patter fingers of his left sixty years without clicking fingers of his other fingers prove that click does not cause arthritis.
He won an "AG Nobel peace" Swiss team of scientists from the University of Berne, conducted a test to discover whichever hurts the most, hit his head on the Rights empty beer bottle or a bottle full. In the category of physics, he was awarded the team of scientists from the University of Cincinnati and Texas, who proved why the occurrence of pregnant women.
In the category of chemistry, won the Mexican team to make diamonds from Tequila.
Irish Police won the award for "AG Nobel Prize" for literature written more than 50 minutes to set a man named Brauo Jazdi, whose name means in Polish "driver's license."
He won for the category of Veterinary Medicine, British scientists for their discovery of the cows that give the names produces a greater quantity of milk. Also distributed to the audience turned into vests gas masks invented by U.S. scientists won in the category of public health.
And distributed other prizes for other categories, and presented by former award winners, "Nobel Prize" of origin. The aim of these awards, which are distributed a week before the awards ceremony, "Nobel Prize" of origin, to honor the inventions and discoveries, funny and paid to think.



أقيم الخميس حفل توزيع جوائز "أي جي نوبل" التاسع عشر على مسرح جامعة هارفرد الأميركية، وتضمنت لائحة الرابحين أشخاصاً صنعوا صدرية تتحول إلى قناع غاز، وأشخاصاً وجدوا أن الأبقار التي تحمل أسماء تنتج كمية أكبر من الحليب.
ونقلت صحيفة "لوس أنجلس تايمز" أنه من بين المكرّمين هذا العام كان الطبيب دونالد آنغر الذي فاز بجائزة "أي جي نوبل" للطب بعد أن طقطق أصابع يده اليسرى لستين عاماً من دون أن يطقطق أصابع يده الأخرى ليثبت أن طقطقة الأصابع لا تسبب التهاب المفاصل.
ونال جائزة "أي جي نوبل" للسلام فريق علماء سويسري من جامعة بيرن، أجرى اختباراً ليكتشف أيهما يؤذي أكثر، ضرب الإنسان على رأسه بزجاجة جعة فارغة أو زجاجة ممتلئة. وفي فئة الفيزياء، نال الجائزة فريق من العلماء من جامعتيّ سينسيناتي وتكساس، الذين اثبتوا سبب عدم وقوع المرأة الحامل.
وفي فئة الكيمياء فاز فريق مكسيكي صنع الماس من التكيلا.
وفازت الشرطة الإيرلندية بجائزة "أي جي نوبل" للآداب لكتابتها أكثر من 50 محضر ضبط لرجل يدعى براوو جازدي، الذي يعني اسمه باللغة البولندية "رخصة قيادة".
وفاز عن فئة الطب البيطري، علماء بريطانيون لاكتشافهم أن الأبقار التي تمنح أسماءً تنتج كمية أكبر من الحليب. كما وزعت على الحاضرين صدريات تتحول إلى أقنعة غاز اخترعها علماء أميركيون فازوا في فئة الصحة العامة.
ووزعت غيرها من الجوائز عن فئات أخرى، وقدم الجوائز رابحون سابقون في جوائز "نوبل" الأصلية. وتهدف هذه الجوائز، التي توزع قبل أسبوع من حفل توزيع جوائز "نوبل" الأصلية، إلى تكريم الاختراعات والاكتشافات المضحكة والتي تدفع إلى التفكير.